Առողջ ծերության հինգ խորհուրդ - 21 Октября 2011 - Armenian Medicine
   
Ութբաթ, 02.12.2016, 22:50
Բարև Ձեզ Гость
Գլխավոր | Գրանցվել | Մուտք
Բժշկություն
Գլխավոր » 2011 » Հոկտեմբեր » 21 » Առողջ ծերության հինգ խորհուրդ
17:12
Առողջ ծերության հինգ խորհուրդ





Համաձայն նոր հետազոտության արդյունքների` մարդիկ, ովքեր ունեն բալանսավորված սննդակարգ, չեն ծխում, կանոնավոր կերպով մարզվում են, ավելի երկար ու երջանիկ են ապրում, քան մյուսները: Այս մասին հայտնում է Թայմս օֆ Ինդիան (Times of India):
 
Ստորև բերված են մի շարք խորհուրդներ, որոնք կօգնեն կենտրոնանալ սննդամթերքի վրա, որ կարևոր են մարմնի առանձին մասերի առողջ ծերացման համար:


Կմախք. թելավոր պանիրը օգտակար է ոչ միայն երիտասարդների համար: Սոված ժամանակ օրգանիզմին անհրաժեշտ է մի քիչ կալցիում տալ՝ ուտելով թելավոր պանիր:


Մկաններ. արագ և թեթև սնվելիս առավել հարմար է սոյայի սպիտակուցը, կարելի է նաև սիրելի մրգային-բանջարեղենային խմիչքի մեջ ավելացնել սոյա կամ սպիտակուցային շիճուկներ:


Աչքեր. ավելացնել սննդակարգում լյութեինի և զեաքսանտինի քանակները՝ պատրաստելով նարնջի մասնիկերով սպանախով աղցան: Լյութեինը նաև պարունակվում է բազմաթիվ կիսավիտամինային սննդային հավելումներում:


Սիրտ. սրտի համար ամենալավ հացահատիկը` իհարկե, ադիբուդին է:


Բանականություն. պատրաստել թեթև ուտեստներ` սաղմոնի և թյուննոսի մսից, ջրով պահածոյացված կամ երկարաժամկետ պահպանման փաթեթավորումով:


Դրական հարաբերությունները և կանոնավոր ֆիզիկական վարժությունները ևս կարևոր են ցանկացած տարիքում առողջության պահպանման համար:


Դիտումներ: 367 | Ավելացված է: Vahe | Գնահատականը: 3.0/1
Միայն մեկնաբանությունները: 0
Անուն *:
Email:
Կոդ *:
Copyright MyCorp © 2016
Создать бесплатный сайт с uCoz